ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΙΚΑΙAΣ-ΡΕΝΤΗ

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Όταν συμμετέχω στα κοινά...

Η προσωπική φιλοδοξία είναι εφήμερη όταν δεν στηρίζεται σε σταθερή βάση. Αλήθεια πόσοι από αυτούς που είναι έτοιμοι να μπουν στα κοινά έχουν συνειδητοποιήσει κοινό είναι κάτι που το μοιράζομαι με κάποιον άλλον και όχι με την άλλη πλευρά του εαυτού μου; Πάντα μέσα στους ανθρώπους υπάρχει το αγγελάκι και το διαβολάκι δηλαδή δύο εκφάνσεις που ζουν και αναπτύσσονται ταυτόχρονα και σε αντίθετες κατευθύνσεις . Το αγγελάκι την στιγμή που κάποιος σε αγγίζει με το πρόβλημα του σου κινητοποιεί τα συναισθήματα και αρχίζεις να παίρνεις την έκφραση του προβληματισμένου του λυπημένου. Ξαφνικά όμως δίχως να το καταλάβεις το διαβολάκι σου κινητοποιεί μια άλλη πλευρά του εαυτού σου την λεγόμενη μαύρη και ο εγωισμός σου σε κάνει να σκεφτείς την πιο εύκολη λύση, την ψεύτικη υπόσχεση την οποία και δίνεις σε αυτόν που έχει το πρόβλημα με αντάλλαγμα ένα σταυρό δίπλα στο όνομα σου.


Συμμετέχω στα κοινά σημαίνει παλεύω με τον ίδιο μου τον εαυτό να σπάσω το «εγώ» ώστε να ενωθώ με αυτόν που μοιράζομαι το αύριο της πόλης μου, της ιστορίας μου ,της χώρας μου. Απόφαση να συμμετέχω στα κοινά είναι απόφαση ζωής για το αύριο το δικό μου και του συμπολίτη μου. Συμμετοχή στα κοινά σημαίνει μπαίνω φτωχός και βγαίνω φτωχότερος σε πλούτο, όμως πλουσιότερος σε συναισθήματα διότι εκπλήρωσα το καθήκον μου και είμαι αυτός που δημιούργησα ένα καλύτερο αύριο στον άνθρωπο της διπλανής πόρτας από τη δική μου. Η ηθική ικανοποίηση είναι πολύ πιο σπουδαία από την υλική όταν υπάρχουν ιδανικά και αξίες στον άνθρωπο. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι δικαιώματα τα οποία έχει δώσει την εξουσία ο λαός στους εντολοδόχους του να τα διαχειρίζονται με πίστη αφοσίωση και σεβασμό. Οι λέξεις αυτές και μόνο που τις ακούς πρέπει να σου διεγείρουν το αίσθημα ευθύνης. Η εξουσία είναι μια καλή νεράιδα που μπορεί να σε ανεβάζει στα ουράνια, αν όμως η τραγική σου μοίρα σε οδηγήσει στην αλαζονεία, η νεράιδα μεταμορφώνεται σε μάγισσα και σε θάβει στη συνείδηση αυτών που σε έφτασαν στο ψηλότερο σημείο του ουρανού. Και αν ταφείς στη συνείδηση των συνανθρώπων σου πίστεψε με είναι ο χειρότερα από την κόλαση. Γιατί οι φωτιές της συνείδησης όταν πυρπολούν την αλαζονεία γίνονται εφιαλτικές.

Πριν πάρεις την απόφαση συλλογίσου μίλησε με τον εαυτό σου, κάνε αυτοκριτική διώξε το διαβολάκι από μέσα σου…

Γιώργος Μουταφίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου