ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΙΚΑΙAΣ-ΡΕΝΤΗ

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ευανθία (ΕΥΑ)-Ρέμπελου- Υποψήφια διαμερισματική σύμβουλος



Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα
Γεννήθηκα το 1979 και κατοικώ  στη Νεάπολη. Η καταγωγή μου είναι από Εύβοια και Μικρά Ασία. Αποφοίτησα από το 2Ο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο Νικαίας, με ειδικότητα  στη οικονομία και διοίκηση. Ήμουν αθλήτρια  στην επαγγελματική ομάδα μπάσκετ του  Ιωνικού Νικαίας και συμμετείχα στην ομάδα στίβου του Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Είμαι ιδιωτική υπάλληλος σε μεγάλη επιχείρηση.
Απευθύνομαι στους νέους και στις νέες. Καθώς με την υποψηφιότητα μου ως διαμερισματική σύμβουλος επιθυμώ να  συμβάλλω στην αναβάθμιση  της ποιότητα ζωής της  πόλης που ζω . Η συμμετοχή μου στα κοινά, ήταν πάντα ενεργή και πάντα στόχευε στο "κοινό καλό". θεωρώ ότι κάποιος που αγωνίζεται για το συμπολίτη του αγωνίζεται  προτάσσοντας τις αξίες που αναβαθμίζουν το αύριο της κοινωνίας των πολιτών ,των ενεργών πολιτών που στοχεύουν σε ένα καλύτερο αύριο.
Ταυτίζομαι με τον συνδυασμό Κίνηση πολιτών Νίκαιας Ρέντη του Γιώργου  Ιωακειμίδη γιατί πιστεύω ότι το αύριο της πόλη μου, της πόλης μας πρέπει να δημιουργηθεί από άξιους ανθρώπους με όραμα και εμπειρία. Και όπως ο καλός καπετάνιος φαίνετε στην τρικυμία έτσι και ο καλός δήμαρχος φαίνεται από το έργο που έχει προσφέρει έως σήμερα.
 Ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο, και θέλω να μετατρέψω και εγώ με τη συμμετοχή μου το όραμα σε πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές ούτε κάποιο μαγικό ραβδί που να κάνει τις πόλεις σύγχρονες. Για να κάνεις την πόλη σου φιλική πρέπει πρώτα να είσαι εσύ φίλικός με τον τόπο που ζεις!!
ΡΕΜΠΕΛΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ (ΕΥΑ)- ΡΕΜΠΕΛΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου