ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΙΚΑΙAΣ-ΡΕΝΤΗ

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Κωνσταντίνος Δανιήλ-Υποψήφιος διαμερισματικός σύμβουλος


Γεννήθηκα το 1989 και μεγάλωσα στην συνοικία της Νεάπολης, στη Νίκαια. Οι γονείς μου, Κωνσταντίνος Δανιήλ από τον Πειραιά και Παναγιώτα το γένος Τζαβαλά από τη Νίκαια, στάθηκαν δίπλα μου και με βοήθησαν να μεγαλώσω με τις κατάλληλες αρχές. Επαγγελματικά ασχολούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας στην κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη.
Ως νεαρός πολίτης της Νίκαιας, είμαι σε θέση να γνωρίζω καλά τα προβλήματα και τις ελλείψεις της πόλης μας και θέλω πλέον να συμμετέχω ενεργά, ώστε με τις ιδέες και τις προσπάθειες μου να αφυπνίσω τους πολίτες της περιοχής μας με αποτέλεσμα να προχωρήσουν στην αναγκαία αναβάθμιση του τόπου.
Η απόφαση μου λοιπόν, να βάλω υποψηφιότητα δίπλα στον Γιώργο Ιωακειμίδη προέρχεται από το γεγονός ότι πιστεύω βαθιά στην ικανότητα του, στην εργατικότητα του, στην ανιδιοτέλεια του και βεβαίως στην πολυετή πείρα του η οποία τον αναδεικνύει ως τον καταλληλότερο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την κάλυψη των αναγκών της περιοχής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου